Interzorg, Kornoeljehof

Tynaarlosestraat 56 9481 AD Vries
Deze locatie is onderdeel van Interzorg

Waardering van Interzorg, Kornoeljehof - Vries op 7 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Het personeel doet zijn uiterste best maar ik moet vaak uren wachten voor ik uit bed wordt geholpen. Ze hebben het veel te druk. Ik denk dat ze wel graag meer willen doen, maar ze krijgen niet meer tijd. Dat is jammer. Ik ben wel tevreden met mijn kamer. Ik ben niet zo veeleisend en ik vind dat ik alles wat ik nodig heb in mijn omgeving heb. Ik ben niet meer nodig. Een luisterend oor is niet veel tijd voor. Eigenlijk nooit. Er is ooit een stagiaire geweest die een poos bij mij heeft gezeten en waar ik een goed gesprek mee heb gehad. Ik merk dat mijn leven elke dag een klein stukje minder wordt. Ik krijg lichamelijk steeds meer problemen en dat beïnvloed mijn kwaliteit van leven heel erg. Ik heb niet zoveel meer om naar uit te kijken. Omdat ik mijn eten op de kamer geserveerd krijg is het vaak niet meer heet. Maar de smaak en de kwaliteit is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, Kornoeljehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.