Interzorg, Kornoeljehof

Tynaarlosestraat 56 9481 AD Vries
Deze locatie is onderdeel van Interzorg

Waardering van Interzorg, Kornoeljehof - Vries op 7 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben blij met mijn kamer. Alles is lekker compact bij elkaar. Ik heb een aparte slaapkamer en een badkamer. Alles is aanwezig. Ik probeer nog zoveel mogelijk zelf te doen, maar bij het wassen en aankleden helpen ze mij. En dat doen ze altijd met een vriendelijk gezicht. De ene ligt je beter dan de ander, maar door elkaar gaat het prima. Ik zou wel eens vaker een leuk gesprek hebben over de dingen die bij mij bezighouden. En daar is bijna nooit geen tijd voor. Dat mis ik wel. Mijn kwaliteit van leven is wel wat minder geworden de laatste jaren. Het was vroeger gezelliger. Er is niet zoveel tijd meer om eens gezellig bij mij te komen zitten en een praatje te maken. Het was vroeger wat gemoedelijker. Het moet nu allemaal heel erg vlug en dat vind ik wel jammer. Het eten is wel goed. Je kunt kiezen uit twee menu's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Interzorg, Kornoeljehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.