ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth

Hogesteeg 10 3972 JV Driebergen-Rijsenburg
Deze locatie is onderdeel van ISZ De Brug

Waardering van ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth - Driebergen-Rijsenburg op 29 augustus 2019

Dementie

Er zouden meer medewerkers aanwezig moeten zijn. De medewerkers doen het goed, maar er is te weinig tijd voor persoonlijke aandacht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth - Driebergen-Rijsenburg

Bedankt voor uw waardering. Hoewel u overwegend positief bent in uw feedback lezen wij ook uw verbeterpunten. Net als u vinden wij het belangrijk dat het zorgteam voldoende tijd heeft voor de ondersteuning van en persoonlijke aandacht voor de bewoner. Dat dit niet altijd het geval is betreuren wij. Mocht u daarover in gesprek willen, dan staan wij daar altijd voor open. In dat geval kunt u uiteraard contact opnemen met het zorgteam. U kunt ook mailen naar emailadres: info@iszdebrug.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.