ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth

Hogesteeg 10 3972 JV Driebergen-Rijsenburg
Deze locatie is onderdeel van ISZ De Brug

Waardering van ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth - Driebergen-Rijsenburg op 29 augustus 2019

Dementie

Over het algemeen heeft de verzorging aandacht voor de bewoners, maar door uitval van personeel en te kort aan (ervaren) personeel laat dat soms te wensen over

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth - Driebergen-Rijsenburg

Bedankt voor uw waardering op ZorgkaartNederland. U schrijft dat de zorgmedewerkers vaak weinig tijd hebben voor de bewoners. Wij vinden het ook zeker belangrijk dat er voldoende tijd is voor de begeleiding van bewoners. Als u hierover met ons in gesprek wilt, dan staan wij daar zeker voor open. In dat geval kunt u uiteraard contact met opnemen met het zorgteam of via emailadres: info@iszdebrug.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ISZ De Brug, Verzorgingshuis Rehoboth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.