Waardering van Joris Zorg, Woonzorgboerderij D'n Bolle Akker - Vessem op 1 augustus 2018 interview

7.8

Ze zijn opmerkzaam als er iets met mijn zus is. Ze constateren bijvoorbeeld iets. Dit wordt direct genoteerd en aan elkaar doorgegeven. Ze laten mijn zus vrij in de keuze over hoe vaak ze gedoucht wil worden. Ze wordt dan netjes gedoucht en verzorgd. Ze ziet er ook netjes uit. Ze zijn heel vriendelijk tegen mijn zus. Ze spreken haar aan met de voornaam en ze wil dit ook graag. Iedereen binnen de accommodatie kent elkaar ook. Ze komen de afspraken ook na. Het overleg met elkaar gebeurt altijd tijdig. De afspraken met de huisarts worden nagekomen. Ik kan vragen mondeling of per e-mail aan ze stellen. Ik kan ook digitaal inzien wat er dagelijks met mijn zus gebeurt. De accommodatie is kleinschalig. Ze verblijven met zeven personen op een boerderij omringd met dieren en dit is geweldig, Hoewel ze klimaatbeheersing hebben zou ik in dit geval wel airco aanraden. Het blijft met dit warme weer moeilijk om het binnen fris te houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Woonzorgboerderij D'n Bolle Akker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.