Joris Zorg, Zorgcentrum Groenendaal

Den Hofpad 1 5512 AC Vessem
Deze locatie is onderdeel van Joris Zorg

Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Groenendaal - Vessem op 29 november 2019 Interview

In vergelijking met enkele jaren terug vind ik dat de zorg er niet beter op is geworden. Ik heb het idee dat er enige tijd geleden meer tijd en middelen en daardoor meer aandacht was om de zorg te kunnen leveren die ze vanuit de visie van Joris Zorg zouden willen geven. Zo werd er tot vorig jaar door Joris zelf gekookt. Het eten was vers en heerlijk bereid. Nu komt het van een organisatie van buiten. Ik vind het jammer dat dit de kwaliteit absoluut niet ten goede is gekomen. Ik kwam vanmorgen bij mijn moeder op bezoek en zag dat ze rond tien uur nog steeds op bed lag. Dat vindt mijn moeder niet prettig. Als er meer personeel zou zijn, zou mijn moeder zeker voor tien uur al uit bed kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Groenendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.