Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 3 december 2019 interview

7.0

De communicatie zou wat beter kunnen, ik schrijf best veel in het zorgdossier, maar mijn idee wordt daar niet goed in gelezen. Het is al meerdere keren voorgekomen dat als ik aangeef dat mijn familielid om negen uur klaar moet staan, omdat zij naar de dokter of het ziekenhuis moet, dit niet is gebeurd. Mijn familielid wordt daar heel onrustig van, maar het blijft heel lastig om daar goede afspraken over te maken. De medewerkers zijn vriendelijk voor mijn familielid, al is er de laatste tijd veel wisseling van personeel of er is een invalkracht. Die hebben niet de tijd om mijn familielid te leren kennen. Het is hier gezellig en er heerst een ongedwongen sfeer. De bewoners die nog redelijk zelfstandig zijn die kunnen op het Leefplein eten en voor diegene die hulp nodig hebben bij het eten is er een huiskamertraject opgezet voor een klein groepje. Mijn moeder is erg tevreden over het eten. Er is een kapper en een pedicure in huis. Ik vind de kamer van mijn familielid netjes en ruim.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.