Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 18 oktober 2017 interview

7.8

De kamer is goed naar mijn zin, ruimte zat, ze maken goed schoon een keer per week, dat is dus wel wat oppervlakkig. Het eten is redelijk, niet zo als ik thuis gewend was. Soms moet ik wel eens wat langer wachten, er wordt dan wel gelijk actie ondernomen. Ze hebben het hier altijd druk, er is te weinig tijd. De medische zorg vind ik prima, de voorschriften van de arts worden goed opgevolgd. De fysiotherapie is goed, daardoor hoef ik nu wat minder medicatie te nemen. Ik kan prima met het personeel overweg, ze zijn vriendelijk, ze lopen regelmatig bij me binnen om een praatje te maken. De communicatie loopt goed, en via een app worden de kinderen op de hoogte gehouden. Ik woon hier prima en heb hier gewoon 24 uur per dag verzorging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.