Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris

Sint Jorisstraat 1 5688 AS Oirschot
Deze locatie is onderdeel van Joris Zorg

Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 29 november 2019 Interview

Er wordt liefdevol met mijn moeder omgegaan, zij ziet er altijd verzorgd uit. De medewerkers behandelen mijn moeder met aandacht, zoals dat hoort. Het wordt mijn moeder nog zo comfortabel mogelijk gemaakt. Er wordt veel televisie gekeken. Ik kan in principe iedereen aanspreken als ik een vraag heb. Het is een heel prettig gebouw, het staat midden in het dorp. Mijn moeder heeft een vrij simpele kamer, dat naar haar wens is ingericht. maar ze verblijft daar alleen om te slapen. Zij zit liever met de andere bewoners in de huiskamer. De ene keer wordt er zelf gekookt en de ander keer wordt het aangeleverd. Er is een mooie binnentuin waar de bewoners lekker van kunnen genieten omdat deze afgesloten is. Er is een kapper aanwezig, een winkeltje, een café en een restaurant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.