Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris

Sint Jorisstraat 1 5688 AS Oirschot
Deze locatie is onderdeel van Joris Zorg

Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 14 februari 2018 Interview

Het is nieuw gebouw. Mijn schoonmoeder woont kleinschalig. Er wordt echt gezorgd voor een huiselijk sfeer. Joris Zorg heeft een cliëntenraad en iedere afdeling heeft ook nog een verwante commissie. Die is er om een verbinding te maken met de cliëntraad en het bestuur van Joris Zorg. Daar ben ik blij mee. Er is een prachtige afgesloten tuin aanwezig, waar de bewoners zelf naartoe kunnen. Die is voor alle bewoners geschikt, ook als je in een rolstoel zit. De kamer van mijn schoonmoeder is ingericht met haar eigen spullen. Er zijn twee badkamers op acht bewoners. Iedereen heeft een eigen schema voor het douchen, zodat daar geen problemen over ontstaan. Er wordt met liefde en volop aandacht voor mijn schoonmoeder gezorgd. Er wordt iedere dag vers op de afdeling gekookt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.