Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 7 mei 2018 interview

7.0

Ik woon hier al heel lang en ik heb nog steeds dezelfde kamer. Ik heb de mooiste woonplek. Ik heb uitzicht op de ingang en er is dus veel leven op straat. Elke week wordt de kamer schoongemaakt en het ziet er netjes uit. Er wordt zeker gereageerd op mijn vragen. Er is hulp bij het aan- en uitkleden, wassen van de rug en 's morgens krijg ik de medicijnen. Ik geef het cijfer 5 voor de verpleging omdat ik vind dat bij het aan- en uitkleden dat dat veel te hardhandig gaat. Ze doen me dan pijn. Elke keer vermeld ik dat, maar daar wordt geen acht opgeslagen. De afspraken omtrent de verzorging worden goed nagekomen. Over het algemeen ben ik tevreden over de omgang met de zusters. Ik vind het fijn dat ik verzorgd word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.