Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 7 mei 2018 interview

8.7

Ik woon hier nu 5 jaar en ik ben zo blij dat ik hier woon. Ik kon thuis niet meer alleen zitten. Ik heb een fijne kamer, een heel mooi uitzicht en ik voel me zeker niet opgesloten. Het schoonmaken kan beter, maar ze hebben maar een half uur en dat is niet lang. Ik krijg hulp bij het aan- en uitkleden en bij het douchen. De medicijnen worden ook elke dag gebracht. De afspraken omtrent de verzorging verlopen goed. Ik vind het fijn dat ik deze hulp krijg, het sluit aan op de manier waarop ik wil leven. De omgang met de zusters is zeer goed. Ik kan met iedereen overweg. Ze zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. De zusters luisteren naar mijn vragen en als ik verdrietig ben zijn ze er ook voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.