Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris

uit 112 waarderingen

Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 23 november 2019 Interview

Ik word wel gehoord. De coördinator komt met goede plannen voor de zorg voor mijn moeder, maar ik moet er zelf achteraan om die vertaald te krijgen op de werkvloer. Ik weet niet waar dat aan ligt. Het is een mooi gebouw met een goede temperatuur. De medewerkers maken het gezellig met versieringen, aansluitend bij de feestdagen en de jaargetijden. Ik voel meteen een prettige atmosfeer. Er is heel veel te doen voor de bewoners, zoals gymlessen, muziekoptredens, handwerken, knutselen, kaarten en excursies. Ook wordt er meegedaan aan de Avondvierdaagse. Dat vind ik hartstikke leuk. Het enige nadeel is dat je niet goed naar buiten kunt met de rolstoel, want er liggen overal kinderkopjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.