Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris

uit 113 waarderingen

Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 23 november 2019 Interview

Mijn vader ziet er netjes, verzorgd en gewassen uit en krijgt op tijd zijn medicijnen. Alle zorg die nodig is krijgt hij. Tijdens de zorg geven ze hem extra aandacht. Afspraken worden nagekomen. De zorg sluit aan bij mijn vader. Hij wandelt graag en dat kan altijd op de grote binnenplaats. Ook luistert hij graag naar muziek. Die zetten ze dan voor hem aan. Dat geldt voor de televisie. Onlangs was er sprake van miscommunicatie over een mannendag, een uitstapje alleen voor mannelijke bewoners, familieleden en medewerkers. Er bleken echter vooral vrouwelijke begeleiders en familieleden te zijn. Als we dat geweten hadden, dan had mijn moeder ook mee kunnen gaan. Ik ben tevreden over de accommodatie. Het gebouw is overzichtelijk met vier afdelingen. Ook de toiletten zijn met groene lichten aangegeven. Mijn vader heeft een mooie kamer. Verder zijn er een gezamenlijke woonkamer en twee badkamers voor acht bewoners. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.