Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 7 mei 2018 interview

Over de gemaakte afspraken ben ik goed tevreden. Ik word op tijd geholpen. Ook wordt er goed op de bel gereageerd. Als er iets en als je ergens mee zit dan kun je dat vragen en dan wordt er actie ondernomen. Over de medewerkers ben ik heel tevreden, ze proberen alles zo goed mogelijk te doen en me zo goed mogelijk te helpen. De medicatie wordt goed verzorgd. Ik heb een mooie kamer met een mooi uitzicht. Het is er prettig vertoeven, ik kan er goed uit de voeten en kan er alles kwijt wat ik nodig heb. Hij wordt goed onderhouden. Ook over de rest van het huis ben ik zeer tevreden, alles is netjes verzorgd en je kunt er gezellig onder de mensen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.