Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris - Oirschot op 3 december 2019 interview

7.7

Voor complexere, bedlegerige patiënten is er in mijn ogen niet altijd een goede oplossing. Mijn vrouw krijgt meer verpleging dan verzorging. Het is een prima huis. Ik weet niet welke bevoegdheden de mensen hebben die haar verzorgen. Ze proberen haar in haar waarde te laten en gaan vriendelijk en gezellig met haar om. Dat is plezierig voor haar. Zo maken ze tijdens de verzorging en de behandelingen een praatje met haar. Ze doen hun best om de zorg te laten aansluiten bij mijn vrouw. Het overleg met mij is goed, mede omdat ik tijdelijk nog een deel van de verpleging doe. We leren daarbij van elkaar. Het grootste deel van de instelling is herbouwd en is nu modern. De kamers zijn redelijk ruim en licht. Ook de gangen en liften zijn ruim en worden netjes schoongehouden. Er zijn activiteiten zoals muziekvoorstellingen, kienen en bloemschikken. De ligging is uitstekend. Er ligt een winkelcentrum tegenaan en je bent zo in het dorp. De instelling maakt zo onderdeel uit van het dorp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Sint Joris? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.