Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Vestakker - Middelbeers op 1 augustus 2018 interview

De communicatie ten aanzien van de verzorging van mijn moeder is goed. Ze wordt hier perfect verzorgd. Het eten is hier goed. De verzorging had niet beter kunnen zijn. Ze zijn heel liefdevol en warm voor mijn moeder. Ze hebben de volle aandacht voor haar. Ik heb binnenkort een bespreking over het zorgplan en alles wordt dan samen met mijn moeder doorgesproken. Dit verloopt allemaal goed. Ik heb twee vaste contactpersonen en ik kan ze altijd bereiken voor vragen of opmerkingen. Er wordt daarnaast snel gereageerd op mijn mail. Mijn moeder verblijft tenslotte binnen een kleinschalige accommodatie. Het is er warmer, sfeervoller en efficiënter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Vestakker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.