Joris Zorg, Zorgcentrum Vestakker

Verpleeghuiszorg

uit 26 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Vestakker - Middelbeers op 25 november 2021 Interview

Botbreuken

Het is kleinschalig, er zijn maar 26 mensen en dat vind ik een groot voordeel. Daardoor is het ook gemoedelijk. Er is veel aandacht voor mijn moeder, de zorgmedewerkers maken altijd tijd voor haar. Ook toen zij in quarantaine was en daardoor een beetje in paniek. Het personeel stelt haar dan gerust. Aan activiteiten doet mijn moeder weinig mee, zij leest liever haar boeken. Het is jammer dat er vrij veel verloop van personeel is. Elke keer moet mijn moeder weer wennen aan een nieuw gezicht. Dat is niet makkelijk voor haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Vestakker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.