Waardering van Joris Zorg, Zorgcentrum Vestakker - Middelbeers op 10 juli 2018 interview

8.2

Mijn man is niet een van de makkelijkste en de medewerkers hebben begrip voor zijn situatie. Ze praten met hem, daar maken ze de tijd voor. Dat vind ik geweldig. Als ik een afspraak maak bij de medewerkers, dan nemen ze de tijd voor mij. Ik voel me dan gehoord en meestal handelen ze naar wat ik aangeef. Verder is het gebouw prima, maar ik vind het niet modern. Ik merk ook op dat er te weinig medewerkers zijn. Ik zie dan dat er te weinig tijd is voor aandacht aan de groep. 's Middags vinden er activiteiten plaats, waar mijn man aan kan mee doen. Hij gaat dikwijls in zijn bed liggen. De medewerkers proberen hem te stimuleren om mee te doen, als ze tijd hebben. Meestal probeer ik hem zelf uit zijn bed te praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joris Zorg, Zorgcentrum Vestakker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.