Kennemerhart, Reinaldahuis

uit 104 waarderingen

Informatie over

Waardering van Kennemerhart, Reinaldahuis - Haarlem op 20 juli 2022

Ik heb na 2 weken gevraagd voor een gesprek met de dienstdoende huisarts, ik heb dit 3x gevraagd. De huisarts heb ik nooit gesproken, dit vind ik raar en slecht. Als zij uitgelegd hadden dat zij allen ervaren verplegers/sters waren, met waarschijnlijk verschillende gradaties , had me dat meer gerust gesteld. Dus mijn tip is, leg nogmaals na bv een week uit hoe het werkt op de gesloten afdeling want tijdens de plotselinge opname van mijn moeder, gaat er zoveel door je heen dat je de helft vergeet. Verder vind ik ook de gastvrouwen, licht blauw, top. Inmiddels het zorgpersoneel, donker blauw ook, dank jullie wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.