Kennemerhart, Reinaldahuis

uit 104 waarderingen

Informatie over

Waardering van Kennemerhart, Reinaldahuis - Haarlem op 29 oktober 2021 Interview

Dementie

Ik vind de aandacht die de verzorging besteedt aan de zorg voor mijn moeder op zich goed. Ik vind ze vriendelijk, aardig en ze weten wat er gaande is. Hier ben ik vol lof over. Ik heb wel het idee dat de zorgtijd verkeerd is ingedeeld. Soms zie ik ze veel in het kantoor zitten, dan zijn ze denk ik bezig met de administratie. Mijn moeder wordt aangekleed en krijgt haar medicatie, maar ik verwacht dat de dagelijkse verpleging ook wat extra aandacht voor haar heeft als er wat is, dus dat ze niet alleen doen wat moet. De voorzieningen en activiteiten vind ik heel prettig. Mijn moeder wordt betrokken bij- en begeleidt naar de activiteiten en ze maken leuke uitstapjes. Een verbeterpunt vind ik de schoonmaak, ik zie dat er veel stof ligt in de kamer van mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.