Kennemerhart, Reinaldahuis

uit 104 waarderingen

Informatie over

Waardering van Kennemerhart, Reinaldahuis - Haarlem op 29 oktober 2021 Interview

Dementie

Ik vind de gastvrouwen in de huiskamer fantastisch, ze zijn allemaal lief voor mijn moeder. Als ik het zorgleefplan lees van mijn moeder en lees wat ze allemaal voor- en met haar doen heb ik daar respect voor. Er is een groot atrium met een restaurant en hoewel ik het te groot vind, gaf mijn moeder aan dat ze het heel gezellig vindt. Zij heeft daar geen last van. Op het moment heb ik niet zoveel met het verplegend personeel te maken, maar in het verleden vond ik de communicatie onderling slecht, er waren ook teveel verschillende gezichten naar mijn mening. Vorig jaar tijdens de corona is er ongelooflijk veel kleding zoekgeraakt van mijn moeder toen ik het in plaats van het zelf te wassen, gebruik maakte van de wasserij service. Ik denk dat het door de omschakeling kwam. Uiteindelijk is de kleding maanden later tevoorschijn gekomen, maar de communicatie vond ik toen erg langs elkaar heen lopen en dat vond ik wel frustrerend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.