Waardering van Laurens Antonius Binnenweg - Rotterdam op 11 september 2014

3.0
  • Neuropathieën

Gisteren heb ik mijn moeder uit dit tehuis gehaald. Wat hadden we daar naar uit gekeken! Ruim 4 maanden een aaneenschakeling van miscommunicatie, geen uitleg, verkeerde of niet nagekomen afspraken, onzorgvuldigheid. De goede en lieve verzorgenden niet te na gesproken hangt hier toch een sfeer van 'mijn tijd zal het wel duren' en 'dit is niet mijn verantwoordelijkheid'. Alles werd afgeschoven op een ander. Voorbeeld: mijn moeder kreeg 3 flesjes proteïnevoeding per dag, ze was maandenlang misselijk met boeren en opgeven. Iedereen zei dat het van de medicijnen kwam maar toen ze 1 week voor vertrek stiekem de flesjes door de goot begon te spoelen had ze ineens reuze trek in warm eten. Dus al die maanden verzint geen arts, geen verantwoordelijke, geen teamlid, nobody dat het aan de flesjes kon liggen. Al die maanden misselijk en galspugen voor niets en 12 kilo afgevallen. (echt schande). Toen ze het op de dag van vertrek meldde was de reactie: "ja, dat hoor ik vaker, we zullen er dan toch maar eens werk van maken". Positieve feedback: geef dit personeel een training in communicatie en in mindfulness! Laatste: 2 collega's schamperen over een derde: "o. die is zelf half dement". Zoiets kán toch niet!!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Laurens Antonius Binnenweg - Rotterdam

Wat spijtig om te lezen dat u en uw moeder Antonius Binnenweg hebben
verlaten met een negatieve indruk. We hebben er alles aan gedaan om het
verblijf van uw moeder bij ons zo aangenaam mogelijk te maken. En we hadden
ook de indruk dat dit naar uw en uw moeders tevredenheid was. Graag zouden
we met u hierover verder praten, zodat we onze zorg- en dienstverlening van
Antonius Binnenweg kunnen optimaliseren. Als u hiervoor openstaat, zou u
dan contact willen opnemen met Paula den Broeder, locatiemanager van
Antonius Binnenweg via 010-2412900? Alvast hartelijk dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Antonius Binnenweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.