Waardering van Laurens Antonius Binnenweg - Rotterdam op 18 december 2018

Mijn zusje (48) is de afgelopen maanden liefdevol behandeld en verzorgd in Verpleeghuis Antonius Binnenweg Rotterdam.           Wij, familieleden, zijn dankbaar dat ze hier uiteindelijk heel rustig de laatste adem uitblies.                                                      De begeleiding en zorg tijdens deze zeer pijnlijke, verdrietige en moeizame strijd was fijn: Mijn zusje en 1e contactpersonen werden voortdurend op de hoogte gehouden, voerden gesprekken en konden deze ook aanvragen. Op alle manieren werd geprobeerd wat mogelijk was om wensen te vervullen, het dragelijker te maken. Van schoonmakers tot artsen, verpleegkundigen, fysiotherapeut, deskmedewerker: Chapo!                                                             De afgelopen drie jaren ‘zwierf’ mijn zusje tussen hospices, ziekenhuizen, logeeradressen, ashram en haar huis.               De respectvolle en zorgzame manier waarop patiënt en familie behandeld wordt bij Laurens Antonius, is uitmuntend. Natuurlijk zijn er ook minpuntjes, maar die zijn te wijten aan het enorme personeelstekort.                             Het personeel lijkt dankbaar te zijn daar te werken en bewerkstelligen een begripvolle, goede sfeer, vol empathie. Bij Antonius Binnenweg voelt het als een ‘warme deken’. M.i. komt dit ook door de enorme diversiteit in personele bezetting.                                                                                           Dus: Keep up the good work! Laat jullie niet beïnvloeden door negativiteit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Antonius Binnenweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.