Waardering van Laurens woonzorglocatie De Oudelandse Hof - Berkel en Rodenrijs op 24 mei 2016

5.8
  • Dementie

slechte zorg, zeer slechte communicatie onderling tussen personeel, veel te lang wachten met roepen van arts (vooral in het weekend), in de avonden laag geschoold personeel die niet weten wat ze moeten doen bij accuut probleem. Beloftes niet nakomen. Niet reageren op klachten. Wel een eerste gesprek maar daarna niets. Een aantal medewerkers proberen echt hun best te doen hoor maar dit weegt niet op tegen de rest.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Laurens woonzorglocatie De Oudelandse Hof - Berkel en Rodenrijs

Wij zijn geschrokken van deze beoordeling en betreuren het zeer dat één van onze bewoners en zijn of haar familie de zorg in De Oudelandse Hof op deze manier heeft ervaren. Wij herkennen het hier geschetste beeld van onze zorg niet.

Ik vind het jammer dat deze klachten/reactie mij niet eerder hebben bereikt. Graag had ik hierover met de familie van deze bewoner het gesprek aangegaan. Ik nodig de familie hiervoor alsnog van harte uit.

Annemiek van den Broek
locatiemanager Laurens De Oudelandse Hof
T 010 422 12 55

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens woonzorglocatie De Oudelandse Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.