Waardering van Laurens woonzorglocatie De Tuinen - Bleiswijk op 22 januari 2019

• Ziekte van Alzheimer

Beide ouders woonden jaren in De Tuinen. Moeder  heeft 8 jaar beschermd gewoond en is daar met liefde en respect verzorgd, met name de vaste verzorgsters  van de Anjer die er al jaren werken, verdienen een groot compliment en alle lof! De contacten hebben wij ook als zeer prettig ervaren en tijdens de bezoeken is niets te veel! Een goed team artsen die onze ouders altijd liefdevol hebben behandeld en zo nodig goed overleg met ons hadden! Ik hoop dat Laurens zuinig is op alle medewerk(st)ers die er al jaren zijn, zodat zij ervoor kiezen om nog lang in de tuinen te blijven werken, want sommige nieuwe uitzendkrachten/stagiaires zijn mijns inziens niet geschikt voor dit werk, dat vind ik wel zorgelijk voor de toekomst! Tot slot nog even over de kantine, waar een leuk team het de laatste tijd een stuk gezelliger maakt en niets is hen teveel! Nogmaals dank voor alle goede zorgen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens woonzorglocatie De Tuinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.