Laurens woonzorglocatie Delfshaven

uit 10 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Laurens woonzorglocatie Delfshaven - Rotterdam op 7 juli 2020

Beroerte

De verzorgende werken hard en maken toch kwalitatieve tijd voor mijn moeder. Ze koken zelf wat maakt dat mijn moeder vers eet en haar geliefde aardappeltje krijgt. Er is van alles in huis qua fysio, ergo en andere therapieën en ook de inzet van de logopedist word geprobeerd om met mijn moeder na te gaan of er verbetering mogelijk is. Zelfs in Corona tijd zijn er zaken als fysio die gewoon door kunnen gaan wat gaaf is want mijn moeder kan nu haar eigen krant halen bij de receptie. Zo heeft ze iedere dag wat extra beweging en aandacht wat goed is omdat ze neigt tot vereenzamen. Ik besefte voor ik mijn moeder hier plaatste dat de recensies erg slecht zijn en na er erg veel gelezen te hebben dat de communicatie hier cruciaal in is. Het verschil kan ik hier zelf in maken en dat doe ik ook. Op het moment dat ik te weinig informatie over mijn moeder ontvang dan ga ik de info halen. Maar als ik tevreden ben breng ik ook deze boodschap. Hierdoor merk ik verbetering in de communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens woonzorglocatie Delfshaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.