Waardering van Laurens woonzorglocatie Simeon en Anna - Rotterdam op 19 augustus 2013

8.3

Onze opa is sinds een paar dagen opgenomen in verpleeghuis simeon en anna en tot onze grote verbazing werd er hier veel meer adequaat gereageerd als in het ziekenhuis of enkel ander tehuis!. Al onze wensen inc die van mijn opa worden gehonoreerd. De medewerkers zijn zeer bekwaam en begaan met de bewoners! Ze hebben voor elk probleem een oplossing! Ze lopen letterlijk en figuurlijk het vuur uit hun sloffen. Dit verpleeghuis heeft er duidelijk alles aangedaan om zichzelf naar een hoog niveau te brengen! Kortom " complimenten en dankbaarheid" voor alle medewerkers van simeon en anna!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens woonzorglocatie Simeon en Anna? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.