Waardering van Laurens woonzorglocatie Stadzicht - Rotterdam op 16 mei 2010

7.7

Mijn vader is hier goed opgevangen en begeleid. Ik had in het begin ook vaak persoonlijk contact met de Eerst Verantwoordelijke Verzorgende (EVV'er). Hij had aandacht voor veranderingen in de situatie van mijn vader en reageerde daar adequaat op. Mijn vader zit nu sinds half maart op een andere afdeling, maar ik weet nog steeds niet wie de EVV'er daar is. Waarschijnlijk komt dat doordat ik alleen in de avond en in het weekend op bezoek kom. Ik zie dan steeds wisselende verzorgers, die ook afwisselend aardig, betrokken of afstandelijk zijn. Ik zou wel wat meer willen weten van de dagelijks gang van zaken op deze afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens woonzorglocatie Stadzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.