Laverhof, locatie Cunera

Zijlstraat 1 5473 CJ Heeswijk-Dinther
Deze locatie is onderdeel van Laverhof

Waardering van Laverhof, locatie Cunera - Heeswijk-Dinther op 26 april 2018 Interview

Mijn zwager woont hier. Ik vind het gebouw heel mooi. De instelling heeft veel vrijwilligers. Er worden tal van activiteiten georganiseerd. Ik vind het gebouw heel gezellig. Mijn zwager was thuis erg vereenzaamd. In deze instelling wordt hij gestimuleerd om van zijn kamer te komen en om mee te doen aan activiteiten. Dat doet hem goed. Hij is niet zo sociaal. Het liefst gaat hij alleen op zijn kamer in bed liggen. Ik vind het heel fijn dat het personeel probeert om hem bezigheden te geven en van zijn kamer af te halen. Hij praat heel weinig en heel zachtjes. Het personeel weet daar goed mee om te gaan. Ze geven hem goede aandacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Cunera? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.