Waardering van Laverhof, locatie Cunera - Heeswijk-Dinther op 11 november 2017 interview

8.3

Ze komen de afspraken die gemaakt worden meteen na. Dit is altijd wel goed geregeld. Als ik vragen heb of mijn moeder heeft extra medicijnen nodig, dan krijg ik daar een goede uitleg over van de arts of de verzorging. Als mijn moeder last van blaasontsteking heeft, dan vraag ik of ze dat goed in de gaten willen houden. Vervolgens doen ze dat ook. De manier waarop ze de zorg aan mijn moeder verlenen is ook goed. De medewerkers zijn geschoold. Mijn moeder vertoonde onbegrepen gedrag, maar ze wisten hier goed mee om te gaan. Ze benaderen mijn moeder heel goed. Ze spreken mijn moeder in het gezicht aan. Is mijn moeder het er niet mee eens is, dan laat ze het ook blijken. Ze zijn heel vriendelijk tegen mijn moeder, maar als het nodig is dan zijn ze ook heel strikt. De accommodatie is huiselijk ingericht voor mijn moeder. Ik krijg er meteen een warm gevoel van. Het is net alsof mijn moeder thuiskomt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Cunera? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.