Laverhof, locatie Het Retraitehuis

Volkelseweg 30 5405 NA Uden
Deze locatie is onderdeel van Laverhof

Waardering van Laverhof, locatie Het Retraitehuis - Uden op 14 december 2018 Interview

Overige aandoeningen

De ruimte van mijn kamer is groot genoeg. Ik vind wel dat hij niet goed is afgestemd op mijn aandoening. De zorg die ik hier krijg is goed, daar ben ik tevreden over. Het eten is niet erg afwisselend, daar ben ik niet erg tevreden over, de kwaliteit van de ingrediënten is niet best. Het gebouw is wel redelijk toegankelijk. De medische zorg die ik krijg is redelijk, ik word hier goed ondersteund door de diverse disciplines die er zijn. De medewerkers zijn erg begaan met mij, ik krijg wel de nodige aandacht die ik vraag. Iedereen is ook vriendelijk en ze blijven altijd correct. Ondanks de werkdruk, want dat merk je wel dat die hier behoorlijk aanwezig is. Ze proberen zich zo goed mogelijk aan de gemaakte afspraken te houden, een enkele keer lukt dat niet. Ik ben hier min of meer moeten komen wonen, en het is niet ideaal maar het is het minst slechte wat ik kon kiezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Het Retraitehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.