Waardering van Laverhof, locatie Het Retraitehuis - Uden op 21 november 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben hier heel graag, ik ben hier echt gelukkig. Ik zou het wonen hier aanbevelen, omdat het hier gezellig en gemoedelijk is. Ik merk ook dat de bewoners naar elkaar toegroeien, de bewoners zoeken elkaar op. De medewerkers zijn tot nog toe goed voor mij geweest. Ze zijn vriendelijk en als ik bel om hulp dan komen ze zo snel mogelijk naar mij toe. De verzorging die mij hier gegeven wordt geef ik een acht. Maar ik moet er wel bij opmerken dat de ene medewerker handiger is dan de andere medewerker. De afspraken worden over het algemeen nagekomen, maar het komt ook wel eens voor dat ze het vergeten. We krijgen nu eten van een cateringbedrijf en dat is wel goed, maar ik zou graag weer een eigen kok willen hebben. Want ik mis heel erg een blaadje knapperige sla; dat krijgen we nu nooit meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Het Retraitehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.