Laverhof, locatie Het Retraitehuis

Volkelseweg 30 5405 NA Uden
Deze locatie is onderdeel van Laverhof

Waardering van Laverhof, locatie Het Retraitehuis - Uden op 14 december 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb hier een fijn plekje en ik woon hier goed. Ik heb een fijne kamer, ik voel me hier veilig. Ik ben blij dat ik hier kan wonen. Er wordt goed schoongemaakt. Het eten is niet bijzonder, althans de warme maaltijden niet. Dat zou echt beter kunnen. Er wordt goed gepoetst. Het gebouw is groot, de gangen zijn lang en in de winter soms koud. Er is op de plaats waar ik woon weinig beweging, weinig leven te zien. Ik word goed behandeld, krijg alle dingen die ik nodig heb. De medische behandeling is ook goed, voor zover het de bekende aandoeningen betreft. Als er iets anders aan de hand is dan kan het wel eens vrij lang duren voordat ze daar de goede aanpak voor hebben gevonden. Ook moet ik vaker lang wachten vooraleer ik geholpen wordt met bepaalde zaken. De afspraken komen ze in dat opzicht niet goed na. Ik weet dat ze het druk hebben, er is echt te weinig personeel. De medewerkers zijn in het algemeen wel vriendelijk en correct. De activiteiten zijn niet meer zoals vroeger, maar dat heeft ook te maken met de toegenomen zorgzwaarte van de bewoners die hier de laatste tijd zijn bijkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Het Retraitehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.