Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Af en toe is mijn verzorging gehaast, dat vind ik wel vervelend maar de zusters doen hun best. Ik merk wel op dat als de zusters druk zijn, dan neemt de vriendelijk iets af. De medewerkers zijn zeker professioneel en ik ben er van overtuigd dat ze meer tijd aan de bewoners zouden willen besteden. Maar als de spits in de ochtend voorbij is, dan komt er af en toe wel een zuster bij mij zitten voor een praatje. Ik ben wel tevreden met mijn woonruimte, mopperen over allerlei dingen wil ik niet en ik kan wel van alles willen, maar op een gegeven moment is er geen keus meer omdat zelfstandig wonen niet meer lukt. Veel plaats heb ik niet, maar wel genoeg om te leven en te slapen. Als ik iets te wensen heb, dan probeert men dat voor mij te doen. Maar niet alles lukt natuurlijk. Het is niet thuis hier, het moet en dan heb je het wel gehad. Toch heb ik het wel naar mijn zin hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.