Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

7.8

De afspraken kunnen ze niet altijd op tijd nakomen. Ik moet wel eens wachten op de dagelijkse hulp. Ze reageren wel goed op de bel. Ze hebben het hier ook heel erg druk. De medische zorg is in het algemeen goed, soms zit ik ook hier wel met het tijdsaspect. De medewerkers zijn in het algemeen goed, ze zijn vriendelijk en correct. Maar er is veel te weinig tijd voor de bewoners. Het gaat gehaast, en dat is voor de verzorging zelf ook frustrerend. Want die doen voor 100% hun best. Met problemen of vragen kan ik bij het afdelingshoofd terecht. Tot voor een jaar geleden hadden we een contactpersoon, maar dat is niet meer. Dat vind ik wel jammer. Maar ook nu worden we toch wel serieus genomen als bewoner. Mijn woning is goed, ik heb het hier heel erg naar mijn zin. Wel mis ik wat bergruimte. Jammer dat we hier volgend jaar weg moeten. Over de warme maaltijden ben ik tevreden. Het schoonmaken mocht iets beter, ze hebben te weinig tijd om echt goed te kunnen poetsen. Er worden veel en leuke activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.