Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

8.2

De afspraken worden in het algemeen heel goed nagekomen. Ze zijn er ook direct als ik ze bel. Ik krijg op tijd mijn medicijnen. Ik word goed geholpen met verdere medische verzorging. Ik word goed in de gaten gehouden. De medewerkers zijn stuk voor stuk heel goed, aardig en vriendelijk. Ze proberen zo af en toe tijd vrij te maken voor een praatje. Er wordt ook goed naar me geluisterd. De grote zaal van het huis zou veel gezelliger kunnen zijn. Over mijn kamer ben ik tevreden, ik kan er uit de voeten met mijn rollator. Het schoonmaken gebeurt een keer per week, en dan alleen de noodzakelijke dingen. Over de warme maaltijden ben ik tevreden, we krijgen een menulijst waarop we kunnen kiezen wat we willen eten. Wat ik wel mis is dat we geen drinken meer krijgen op onze kamer. Voor mensen die niet zo goed ter been zijn is het een lange gang naar de grote zaal om daar wat te gaan drinken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.