Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

7.7

De medewerkers zijn allemaal goed. Ze komen direct als ik ze nodig heb. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ze doen alles zoveel mogelijk op de afgesproken tijden. De medische zorg is ook goed geregeld, daar heb ik geen klachten over. Ze helpen me goed bij mijn aandoening, dat gebeurt vakkundig. Iedereen die hier rondloopt heeft een luisterend oor voor me. Als er iets is hoef ik het maar te vragen. Ze komen me halen om te gaan eten. Mijn kamer is veel te klein, ik heb de linnenkast midden in de woonkamer staan. De badkamer met toilet is heel klein. Ze komen wekelijks schoonmaken, dat gebeurt goed in de tijd die ze er voor hebben. Het eten is goed, daar mag ik niets van zeggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.