Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb moeite om mezelf tussen de groepjes te mengen die hier in huis zijn ontstaan bij bijvoorbeeld biljarten of kaarten. Daar heb ik "mijn neus gestoten" en dan is het voor mij eigenlijk wel klaar. Maar een dag duurt voor mij zo heel lang omdat ik geen andere belangstellingen of hobby's heb. Ik vind de kwaliteit van de zorg heel erg goed. Als ik moet bellen voor hulp, dan is het verschillend hoe lang ik moet wachten in verband met de drukte. Met de medewerkers heb ik absoluut geen problemen, ik word vriendelijk en netjes benaderd. Als er iets beloofd is door de verpleging, dan kan ik er van uitgaan dat dit uitgevoerd wordt. Ook als ik ergens naar toe moet, dan zorgt men er voor dat ik netjes op tijd klaar ben. Mijn gevoel is dat luisteren naar mij wel beter kan. Ik heb namelijk de indruk dat men wel hoort dat ik wat vertel, maar er wordt niets mee gedaan, vergeten of nonchalant mee omgegaan. Voor op de deur staat "leven als thuis", maar daar lijkt het voor mij niet op. Dat kan in mijn ogen ook nooit. Nog nooit heeft iemand naar mijn wensen gevraagd, daar wordt dus geen rekening mee gehouden. Ik voel mezelf niet prettig hier. De woonruimte kan ik niet over klagen, maar als je niets te doen hebt dan wordt het er niet gezelliger op. Naar mijn mening kan je maar beter wegblijven uit een verzorgingstehuis. Maar als je geen keus hebt, dan zou dit wel een goed huis zijn omdat de verzorging goed is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.