Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

5.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind mijn woning goed, alle voorziening zijn aanwezig die ik nodig heb. Het enige wat ik mis is een airco, vooral in de zomer is het vreselijk warm in huis en in mijn kamer. Sommige medewerkers zijn heel erg lief maar er zijn er ook die dat niet zijn. En daar heb ik angst voor als die mij komen verzorgen. Personeel is soms erg gehaast en er zijn lange wachttijden voor de zorg. Kwalijk vind ik wel dat er te weinig professioneel personeel is die behandelingen kunnen en mogen uitvoeren. Meerdere malen maak ik mee dat een verzorgende mijn behandeling niet mag of kan uitvoeren en dat er geen verpleegkundige op de afdeling is. Dan wordt mijn behandeling dus die dag niet gedaan. Zelfde gebeurt als er geen tijd is om mijn behandeling te doen. Het zorgplan wordt bij lange na niet nagekomen. Daar ben ik zeer ontevreden over. Ik denk dat het heel moeilijk is om te realiseren het mij naar de zin te maken of mezelf prettig te laten voelen. Er zijn wel activiteiten, maar die hebben niet mijn belangstelling of zijn niet geschikt voor mij in verband met mijn gezondheid. Qua zorg zou er naar mijn mening dus veel verbetering mogen komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.