Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

7.3

Mijn woning is goed, ik kan goed uit de voeten en heb een aparte slaapkamer. De douche en toilet zijn wat klein. Het schoonmaken gebeurt vlug, vlug. Het eten is goed, de warme maaltijden zijn lekker. De gemaakte afspraken worden redelijk nagekomen. Het komt echter toch nog wel eens vaker voor dat je moet wachten. Wat ik echt vervelend vind is dat ze je naar het toilet brengen en dan iets anders tussendoor moeten gaan doen. Ze geven altijd antwoord op het belletje, en afhankelijk van de situatie komen ze dan. De medische zorg is goed, ze komen altijd op tijd en vakkundig hulp verlenen. De medewerkers zijn allemaal aardig. Ze spreken met altijd correct aan. Ik zie op een dag wel vaak veel verschillende gezichten. Daar is dan geen persoonlijke band mee op te bouwen. Ik kan wel bij bepaalde mensen terecht met mijn problemen en die luisteren naar me. Samen komen we er dan meestal uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.