Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

8.2

Over de afspraken heb ik geen klachten. Als ik tussendoor bel dan zijn ze er meteen. De medewerkers zijn heel goed. Ik hoef maar iets te vragen en ze staan klaar. Ze zijn altijd vriendelijk, ze zijn correct in hun omgangsvormen. Ze proberen zoveel mogelijk tijd voor me te maken als ik daar om vraag. Ik krijg op tijd de goede medicatie, en dat houden ze ook goed in de gaten en houden het goed bij in hun administratie. Als ik een vraag heb kan ik bij een contactpersoon terecht, en die zorgt ervoor dat alles zo goed en snel mogelijk wordt geregeld. Mijn woning is netjes. Hij is groot genoeg voor mij alleen. Er wordt goed schoongemaakt. Het eten is heel goed, je hebt een keuzemogelijkheid en ze houden goed rekening met mijn dieet. Ik zit hier echt goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.