Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over mijn woonruimte mag ik niet mopperen. Dat mijn bed in mijn kamer staat, dat vind ik niet erg. De douche en toiletruimte is zelfs heel groot. De medewerkers zijn allemaal heel lief en zorgzaam, ze behandelen mij met zeer veel respect. Met een aantal bewoners heb ik ook een gezellig contact. Ik heb geen klagen over de verzorging. Iedere dag komen ze bij mij langs voor de verzorging, daar hoef ik nooit voor te bellen. Onderwijl het wassen en douchen heb ik altijd gezellige gesprekjes met de zusters. De warme maaltijd smaakt mij altijd goed. Maar het wonen is niet zoals het thuis was, aan thuis kan niets tippen. Maar op zich woon en leef ik hier fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.