Waardering van Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis - Schijndel op 23 november 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Soms vind ik de zusters niet zo aardig omdat ik soms zo vroeg naar bed moet en dat wil ik eigenlijk niet. Al moet ik ook zeggen dat ik er wel begrip voor heb omdat de nachtdienst niet met zo veel mensen zijn en die mij anders naar bed zouden moeten brengen. Mijn verzorging die ik krijg vind ik prettig, ik word netjes geholpen. Mijn verzorging gaat automatisch, daar hoef ik niet voor te bellen. En als ik bel om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan, dan komen de zusters direct. Ik maak wel mijn wensen kenbaar en soms dan kan men die ook inwilligen. Niet altijd, maar dat begrijp ik ook. Ik vind mijn woning gewoon, niet te groot, niet te klein. Wel ruim genoeg allemaal om met een rollator in te bewegen. Ik heb verder geen verbeterpunten voor mijn woning of verzorging. Ik ben een tevreden mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Mgr. Bekkershuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.