Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 26 november 2018 interview

7.2

Als er iets met mijn oom is, dan word ik daar meteen over gebeld. Ik merk dat de medewerkers het te druk hebben en hierdoor zit mijn oom vaak alleen. Ik vind dat ze niet goed naar hem luisteren. Zo vraagt hij weleens of hij meer brood kan krijgen en dat krijgt hij dan niet. Er zijn niet voldoende activiteiten en ik vind het een dure bijkomstigheid, omdat je voor elke activiteit moet betalen. Ze werken met strippenkaarten en daar betaal je 25 euro per maand voor. Als ik wat wil weten, dan nemen ze daar wel even de tijd voor. Helaas is er dan minder tijd voor de bewoners, want ze kunnen maar op één plek tegelijk zijn. Ik ga regelmatig naar hem toe en ik neem dan wat lekkers mee. Ik merk dat ik het zielig vind dat hij zo vaak alleen zit. Ik neem hem weleens mee naar beneden. Daar is een restaurant en dan eten we samen een ijsje. Ik vind het jammer dat er zo bezuinigd word en dat het ten koste gaat van de bewoners. De accommodatie is heel netjes en het is een mooi gebouw. Er is een mooie tuin, maar daar kan mijn oom niet heen, omdat de begeleiding geen tijd heeft om mee te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.