Laverhof, locatie Sint Barbara

Eerdsebaan 1 5482 DA Schijndel
Deze locatie is onderdeel van Laverhof

Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 9 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken lopen goed en worden nagekomen. De medewerkers zijn goed, maar hebben het te druk. Laatst was ik daar om 5 uur en toen was er maar 1 medewerker op de afdeling, die de medicijnen moest doen en het eten. Er is te weinig personeel. Petje af voor de medewerkers, dit valt niet mee. Ik ben er niet altijd, dus ik kan niet zien of de medewerkers tijd hebben voor een praatje. Ik geloof wel dat de bewoners aandacht krijgen. Als ik een vraag heb, dan kan ik altijd bij iemand terecht, ook via mail of telefonisch. Dit is een spiksplinternieuw gebouw. De bewoners hebben een kamer met badkamer en toilet. Met goed weer kan je de tuin in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.