Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 22 november 2018 interview

8.3

De medewerkers hebben heel veel aandacht voor mijn vader. Ze doen echt hun best om te kijken wat hij als persoon nodig heeft en waar hij kwaliteit van leven uithaalt. Ik vind de verzorging heel liefdevol. Ik heb een vast contactpersoon die ik altijd kan bereiken. Ik heb inzicht in het zorgplan van mijn vader via Caren Zorgt en dat werkt heel goed. Ik vind de accommodatie heel mooi. Mijn vader heeft een ruime kamer die wij zelf hebben ingericht naar de smaak van mijn vader. Er zijn veel gevarieerde activiteiten, zowel voor mannen als voor vrouwen. Er zijn dieren in de tuin en als de bewoners dat willen, dan mogen ze daar naartoe. Het eten komt uit de centrale keuken en mijn vader eet met smaak. Er is een restaurant waar je tegen betaling kunt eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.