Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 23 november 2018 interview

8.3

De medewerkers komen hun afspraken altijd na. In mijn ogen doen de verzorgers hun werk goed. Ik zie dat ze begaan zijn met mijn tante, want ze proberen het haar naar de zin te maken. Zo nemen ze de tijd voor haar. Er hangt een goede sfeer op de afdeling. Er wordt goed geluisterd. Als er iets is, dan wordt het geregeld. Ik heb een prima contact met de medewerkers. Het is een splinternieuw gebouw. Voor mijn tante zijn er genoeg activiteiten, maar in mijn ogen zouden er voor mensen die nog beter zijn wat meer activiteiten kunnen zijn. De combinatie met de school ernaast vind ik leuk. De kinderen spelen op het binnenplein van de instelling. Dat vind ik geweldig voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.