Laverhof, locatie Sint Barbara

Eerdsebaan 1 5482 DA Schijndel
Deze locatie is onderdeel van Laverhof

Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 5 december 2018 Interview

De overdracht gaat niet altijd naar wens. Soms vergeten ze wel eens iets op te schrijven, waardoor een afspraak niet wordt nagekomen. De zorg die mijn vader krijgt, vind ik prima. De verpleging is echt kundig. Ze weten echt waar ze over praten. Er zijn medewerkers waar ik een klik mee heb en er zijn ook waar ik geen echte klik mee heb. Op sommige momenten van de dag of avond vind ik dat er te weinig medewerkers zijn. Sommige bewoners hebben bijvoorbeeld twee medewerkers nodig als ze naar bed gebracht moeten worden. De rest blijft dan zonder toezicht achter en dat vind ik niet goed. De communicatie vind ik prima, omdat ik een prima aanspreekpunt heb. Ik vind het gebouw waar mijn vader woont, een fijn gebouw. Het is nieuw. Het is ver van het centrum gelegen en dat vind ik jammer, want er is niets in de buurt. Je kan niet even naar een terrasje toe om een kopje koffie te drinken. Bij de instelling zit wel een restaurant met een mooie binnentuin, maar dat is altijd hetzelfde. Ik zou graag zien dat er meer activiteiten komen op afdelingsniveau. De afdeling vind ik vaak te statisch. Dit komt volgens mij omdat er niet genoeg capaciteit is. Er zijn wel activiteiten in het restaurant, maar als de groep te groot wordt, dan krijgt mijn vader teveel prikkels.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.