Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 22 november 2018 interview

7.5

De verzorgenden houden mij elke keer goed op de hoogte over de afspraken. Als er een afspraak is, dan hoor ik dat meteen. De verpleging en verzorging van mijn moeder is hartstikke goed. Mijn moeder zegt zelf dat ze hier als een prinses wordt behandeld. Ze is er heel erg tevreden over. Ze hoeft maar te bellen en de verzorgenden komen, mits ze beschikbaar zijn, meteen naar haar toe. Dat is hartstikke goed. Als mijn moeder behoefte heeft aan een praatje, dan sturen ze bijvoorbeeld de pastoor naar haar toe. Er is een kleine kapel en daar kan ze elke donderdagmiddag naartoe. De verzorgenden brengen haar en halen haar weer op als ze weg wil. Ze brengen haar dan weer netjes naar de huiskamer. De verzorgenden gaan respectvol met mijn moeder om. Ze laten haar in haar waarde en dat vind ik belangrijk. Het gebouw is heel nieuw. Het ziet er allemaal mooi, netjes en hygiënisch uit. Er wordt elke dag gepoetst. De bewoners kunnen rondlopen op de gang, zonder dat ze de afdeling uit kunnen. Daardoor heerst er een minder opgesloten gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.